Dyrekcja
Dyrektor: Danuta Malik
- tel: 44 733 90 09
- e-mail: domdzieckapiotrkow@op.pl
Do zadań Dyrektora należy w szczególności:
- kierowanie bieżącą działalnością opiekuńczo - wychowawczą placówki oraz reprezentowanie jej na zewnątrz,
- wydawanie regulaminów, zarządzeń, instrukcji,
- opracowywanie i czuwanie nad realizacją rocznego Planu pracy opiekuńczo-wychowawczej placówki,
- kierowanie całością spraw administracyjno - gospodarczych i finansowych placówki zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- organizowanie i tworzenie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy Domu Dziecka,
- kierowanie pracą podległego personelu poprzez organizowanie i nadzorowanie wykonania zadań i obowiązków pod względem prawidłowości i terminowości przez pracowników oraz kształtowanie właściwego stosunku personelu do dzieci i zagwarantowanie im możliwości respektowania ich praw osobistych,
- zapewnienie funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej,
- nadzorowanie i realizowanie decyzji Zespołu do spraw okresowej oceny sytuacji dziecka funkcjonującego w placówce,
- nadzór nad przestrzeganiem standardów wychowania i opieki w Domu Dziecka.
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 05-04-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 2775