Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

Rejestry, ewidencje

  1. Księga ewidencji wychowanków
  2. Ewidencja druków ścisłego zarachowania
  3. Listy obecności pracowników
  4. Akta osobowe pracowników
  5. Ewidencja urlopowa
  6. Ewidencja chorobowa
  7. Ewidencja płacowa
  8. Dokumentacja finansowo – księgowa
  9. Dokumentacja magazynowa
  10. Dokumentacja majtku trwałego i nietrwałego
  11. Sprawozdawczość finansowa
  12. Sprawozdawczość budżetowa
  13. Dokumentacja ZFŚS
  14. Sprawozdawczość GUS
  15. Sprawozdawczość Ochrona Środowiska
  16. Sprawozdawczość Pefron
  17. Dokumentacja ZUS
  18. Dokumentacja US
  19. Dokumentacja zamówień publicznych
  20. Dokumentacja archiwum
  21. Dokumentacja korespondencyjna
  22. Rejestr kart drogowych
  23. Rejestr delegacji służbowych
  24. Dokumentacja medyczna wychowanków
  25. Dokumentacja wychowanków
Podmiot udostępniający informację:
Dom Dziecka w Piotrkowie Trybunalskim
odpowiada: Danuta Malik
data: 29-08-2017
wytworzył: Danuta Malik
data: 29-08-2017
data: 29-08-2017
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 29-08-2017 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 686